Сектор адміністрування баз даних

Квітень 8, 2019

ФУНКЦІЇ

    1. Забезпечення розміщення інформації щодо поточної діяльності Держлікслужби через мережу Інтернет на офіційному веб-сайті Держлікслужби.
    2. Забезпечення технічної підтримки та розвитку локальної обчислювальної мережі Держлікслужби.
    3. Організація впровадження комплексної системи захисту інформації в автоматизованих системах Держлікслужби.
    4. Координація діяльності Держлікслужби з питань розвитку інформаційних технологій (комп’ютерні мережі, автоматизовані системи, бази даних, обмін інформацією тощо), а також з питань співпраці з міжнародними організаціями у сфері інформатизації діяльності Держлікслужби.
    5. Забезпечення технічної підтримки та розвиток автоматизованих інформаційно-аналітичних систем, реєстрів, баз даних Держлікслужби та їх впровадження у територіальних службах.
    6. Надання рекомендації стосовно використання інформаційно-аналітичних систем, реєстрів, баз даних.
    7. Надання та визначення рівнів доступу до інформаційно-аналітичних систем, реєстрів, баз даних.
    8. Забезпечення здійснення функціонування процесів системи управління якістю Держлікслужби та постійне поліпшення їх результативності в межах компетенції Сектору.
    9. Виконання інших функцій, відповідно до покладених на Сектор завдань.