Сектор управління ресурсами

Липень 29, 2019

ФУНКЦІЇ

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

    • Здійснює заходи із забезпечення належного санітарного і технічного стану будівель, споруд, приміщень та прибудинкових територій Держлікслужби за допомогою спеціалізованих постачальників таких послуг.
    • Розробляє, забезпечує супровід та підготовку до підписання проектів договорів з енергопостачальними організаціями та підприємствами, що надають комунальні послуги, про постачання теплової та електричної енергії, послуг з водопостачання і водовідведення, прибирання, вивозу та знешкодженню твердих побутових відходів.
    • Контролює стан виконання заходів з енергозбереження та економії енергоресурсів.
    • Готує пропозиції щодо раціонального та ефективного розподілу робочих кабінетів серед структурних підрозділів.
    • Організовує та забезпечує укладання з охоронними компаніями, договорів про надання Держлікслужбі послуг з охорони.
    • Забезпечує ведення журналу обліку перевірок контролюючими органами діяльності Держлікслужби.
    • Забезпечує належне утримання транспортних засобів Держлікслужби відповідно до встановлених вимог, готує та веде необхідну документацію.
    • Готує пропозиції щодо потреб у використанні транспортних засобів Держлікслужби, їх розподілу та перерозподілу, планування витрат на їх утримання.
    • Здійснює прогнозування та планування видатків на матеріально-технічне забезпечення Держлікслужби.
    • Організовує та забезпечує укладання з відповідними підприємствами, установами та організаціями договорів на закупівлю матеріально-технічних засобів для потреб Держлікслужби.
    • Організовує та здійснює облік, зберігання та розподіл матеріальних цінностей в Держлікслужбі.
    • Забезпечує проведення інвентаризації матеріальних цінностей Держлікслужби.
    • Бере участь, у межах компетенції, у розгляді питань щодо погодження списання і відчуження основних засобів (крім нерухомого майна), обладнання і предметів довгострокового користування, матеріалів та інвентарю, технічних засобів.
    • Здійснює аналіз використання матеріальних цінностей для вжиття заходів щодо їх раціонального розподілу, перерозподілу, вчасної закупівлі та формування запасу.
    • Бере участь у розробці та обговоренні проектів нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції Сектору.
    • Забезпечує здійснення функціонування процесів системи управління якістю Держлікслужби та постійне поліпшення їх результативності в межах компетенції Сектору.