Сектор управління системою якості

Липень 29, 2019

ФУНКЦІЇ

 

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

    • Здійснює діяльність із забезпечення функціонування системи управління якістю Держлікслужби та її складових в частині:
      • Забезпечення встановлення, впровадження процесів, необхідних для функціонування системи управління якістю Держлікслужби.
      • Управління документами та записами системи управління якістю Держлікслужби.
      • Організації та проведення навчання персоналу з питань системи управління якістю Держлікслужби та процедур інспектування.
      • Організації та проведення внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби та подальшій розробці і узгодженню коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій.
      • Організації здійснення аналізу з боку вищого керівництва Держлікслужби системи управління якістю Держлікслужби.
    • Здійснює координацію та контроль робіт з розробки, узгодження, затвердження, обліку, поширення документів системи управління якістю Держлікслужби.
    • Здійснює координацію та контроль робіт щодо визначення окремих процесів та документів системи управління якістю територіальних органів Держлікслужби необхідних для функціонування системи управління якістю.
    • Бере участь у розробці та узгодженні документів системи управління якістю Держлікслужби (настанови з якості, стандартні операційні процедури тощо).
    • Здійснює координацію робіт з визначення та погодження політики і цілей у сфері якості Держлікслужби та контроль практичної реалізації політики якості Держлікслужби, цілей у сфері якості і вдосконалення системи управління якістю Держлікслужби.
    • Здійснює координацію та контроль заходів щодо впровадження змін, що стосуються системи управління якістю Держлікслужби.
    • Здійснює координацію робіт щодо проведення внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби.
    • Бере участь у розробці та узгодженні коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій, розроблених за результатами зовнішніх або внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби, за результатами моніторингу процесів та інших процесів в діяльності Держлікслужби.
    • Здійснює контроль за виконанням коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій, розроблених за результатами зовнішніх або внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби, за результатами моніторингу процесів та інших процесів в діяльності Держлікслужби.
    • Організовує проведення навчання персоналу з питань системи управління якістю Держлікслужби та процедур інспектування.
    • Організовує збір даних та пропозицій для проведення аналізу з боку вищого керівництва Держлікслужби системи управління якістю Держлікслужби та вдосконалення системи управління якістю Держлікслужби.
    • Бере участь в межах своєї компетенції у розгляді листів, заяв і скарг громадян.